Oude Austins en Morris passen bij oude molen

Fraaie oude auto’s parkeren bij de Bronkhorster Molen. Foto: Bertran Stomp

Bij de Bronkhorster Molen kwamen zaterdag 2 mei plots een hele groep Austin- en Morrisliefhebbers aanrijden. Deze oude auto’s misstaan niet bij de oude molen, het leverde prachtige foto’s op.

Het bleek een club van Austin- en Morrisliefhebbers te zijn uit Nederland en Engeland, zo te horen aan de gesprekken die ze onderling hadden. Een flink aantal heeft de molen met veel belangstelling bezocht en producten gekocht. Er waren zo’n vijftien oldtimers. Het was zo druk op dat moment in de molen dat er geen rondleidingen konden worden gegeven of gesprekken te kunnen voeren.